woensdag 4 maart 2015

Gemeentelijke samenwerking?

Hoe lost u het tijdelijke capaciteitsprobleem op uw IT beheerafdeling op?

Veel organisaties hebben regelmatig behoefte is aan tijdelijke extra capaciteit op de beheer- of servicedesk afdeling. Aces is dé perfecte partner om dit tekort voor u op maat in te vullen.

Wij ontzorgen sinds ons ontstaan een groot aantal gemeenten als het gaat om tijdelijke en/of periodieke ondersteuning op beheerafdelingen.

Wij worden bij onze relaties vooral gewaardeerd vanwege onze specifieke ICT kennis en ervaring met gemeentelijke omgevingen. 

Momenteel zijn er veel projecten gaande of in voorbereiding die voortkomen uit gemeentelijke samenwerkingsverbanden. Een groot aantal gemeenten kiezen ervoor om de belangrijke taken door eigen ICT medewerkers uit te laten voeren. Ook in deze situaties biedt Aces een perfecte tijdelijke aanvulling om de continuïteit van uw beheerafdeling te garanderen. 

Onze ondersteuning biedt een uitkomst in de volgende situaties:
Bij vakantie of tijdelijke uitval van eigen medewerkers
Tijdens de inzet van eigen medewerkers in projecten
Als tijdelijke capaciteitsaanvulling
Als inhuur van expertise

Wilt u meer weten over het dienstenaanbod van Aces, onze flexibele aanpak en welke toegevoegde waarde wij hebben voor uw organisatie? Neem dan gerust contact op met een van onze medewerkers op nummer 040 – 264 53 00 


Full service ICT partner en trusted advisor Aces uit Eindhoven voorziet lokale overheden al zo’n 20 jaar van ICT oplossingen. Aces levert de kennis en expertise om gezamenlijk uw ICT-uitdagingen het hoofd te bieden. Ons dienstenpakket is veelomvattend te noemen: van conceptontwikkeling tot het beheer van geïmplementeerde omgevingen.